Algemeen

  1. Waarom kan ik geen grotere foto's bekijken?
  2. Ik weet mijn wachtwoord niet meer. Wat moet ik doen?
  3. Hoe kan ik mijn wachtwoord veranderen?
  4. Waar kan ik de algemene voorwaarden van Bosstamps vinden?
  5. Hoe kan ik contact op nemen met Bosstamps?
  6. Hoe blijf ik op de hoogte van acties en kortingen van Bosstamps?
  7. Heeft Bosstamps een winkel die kan worden bezocht?

Een bestelling plaatsen

  1. Welke betalingsmogelijkheden worden geaccepteerd?
  2. Ik heb een bestelling geplaatst en heb geen rekening ontvangen. Wat moet ik doen?
  3. Ik heb mijn inbox en spamfilter gecontroleerd en heb geen rekening ontvangen. Wat kan ik doen?
  4. Ik heb een kortingscode ontvangen. Wat zijn de voorwaarden voor het gebruik hiervan?

Verzending

  1. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
  2. Mijn bestelling wordt aangetekend verzonden. Waar kan ik de tracking-code vinden?
  3. Door welke organisatie worden de bestellingen geleverd?
  4. Mijn tracking-code geeft geen resultaat op de site of PostNL. Hoe kan dat?
  5. Kan ik mijn bestelling zelf ophalen bij Bosstamps?
  6. Wat zijn de verzend- en administratiekosten?

 

Algemeen

  • Waarom kan ik geen grotere foto's bekijken?
    Om grotere foto's te krijgen moet uw browser JavaScript ondersteunen.
  • Ik weet mijn wachtwoord niet meer. Wat moet ik doen?
    U kunt hier een nieuw wachtwoord aanvragen.
  • Hoe kan ik mijn wachtwoord veranderen?
    U kunt het wachtwoord veranderen als u bent ingelogd. Ga hiervoor naar de "Mijn Persoonlijke Informatie" pagina.
  • Waar kan ik de algemene voorwaarden van Bosstamps vinden?
    Deze kunnen hier worden gevonden.
  • Hoe kan ik contact opnemen met Bosstamps?
    De contactgegevens staan op de home-pagina van deze website.
  • Hoe blijf ik op de hoogte van acties en kortingen van Bosstamps?
    U kunt ons volgen op Twitter en Facebook!
  • Heeft Bosstamps een winkel die kan worden bezocht?
    Helaas heeft Bosstamps geen fysieke winkel die kan worden bezocht.  

 

Een bestelling plaatsen

  • Welke betalingsmogelijkheden worden geaccepteerd?
    We gebruiken en accepteren alleen veilige betalingsmogelijkheden. Deze mogelijkheden zijn onder andere een handmatige overboeking, betaling via iDeal en betaling via PayPal. Overschrijven door middel van een handmatige overboeking kan naar:

    Bank/giro: ING-bank
    Rekeninghouder: Bosstamps
    Rekeningnummer: 6305399
    IBAN: NL49INGB0006305399
    BIC: INGBNL2A

    Voor het betalen met PayPal kunt u de button bij de betalingsprocedure gebruiken of het aankoopbedrag direct via PayPal betalen op het e-mailadres "bosstamps@upcmail.nl". Indien u echt op een andere manier wilt betalen, neem dan contact met ons op.
  • Ik heb een bestelling geplaatst en heb geen rekening ontvangen. Wat moet ik doen?
    We verzenden altijd een rekening per e-mail binnen 24 uur. Zorg er alstublieft voor dat Bosstamps is toegevoegd als een veilige afzender om te voorkomen dat de email in de spam-box terecht komt. Wanneer u geen bevestiging of rekening heeft ontvangen, neem dan contact met ons op. 
  • Ik heb mijn inbox en spamfilter gecontroleerd en heb geen rekening ontvangen. Wat kan ik doen?
    Als u een geregistreerde klant bent kunt u inloggen op uw account bij Bosstamps. Daar kunt u alle bestellingen en rekeningen vinden.  Wanneer u een niet geregistreerde klant bent, neem dan contact met ons op.
  • Ik heb een kortingscode ontvangen. Wat zijn de voorwaarden voor het gebruik hiervan?
    • Om van de kortingscode gebruik te maken moet u altijd de herkomst van de kortingscode vermelden.
    • Elke klant kan eenmalig een kortingscode gebruiken.
    • Elke klant kan een kortingscode eenmalig gebruiken.
    • De kortingscode is alleen geldig binnen de genoemde geldigheidsduur.
    • Kortingen kunnen niet worden gecombineerd.
    • Kortingen zijn alleen geldig in eventueel genoemde product-categorieën.
    • De kortingscode geldt voor de rekening exclusief administratie- en verzendkosten.
    • De algemene voorwaarden zijn van toepassing tenzij anders vermeld.

 

Verzending

  • Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
    Bestellingen worden binnen 2 werkdagen verzonden na ontvangst van betaling.
  • Mijn bestelling wordt aangetekend verzonden. Waar kan ik de tracking-code vinden?
    De tracking-code van de aangetekende verzending wordt weergegeven bij de bestellingsgegevens.
  • Door welke organisatie worden de bestellingen geleverd?
    Al onze bestellingen worden met PostNL verzonden.
  • Mijn tracking-code geeft geen resultaat op de site van PostNL. Hoe kan dat?
    In enkele gevallen wordt de levering overgenomen door plaatselijke postbedrijfjes. Deze zijn niet altijd even nauwkeurig met de administratie en het doorgeven van tijdige informatie. Aangetekende brieven en paketten zijn altijd via PostNL te traceren. Het kan echter een paar uur duren voordat de code in het systeem van PostNL aanwezig is.
  • Kan ik mijn bestelling zelf ophalen bij Bosstamps?
    Het is niet mogelijk om uw bestelling op te halen bij Bosstamps.
  • Wat zijn de verzend- en administratiekosten?

*) België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Groot-Brittanië, Zweden

**) Bulgarije, Estland, Finland, Hongarije, Ierland, Kroatië, Letland, Litouwen, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië.

***) Albanië, Andorra, Bosnië-Herzegovina, Canarisch eilanden, Cyprus, Faröer eilanden, Gibraltar, Griekenland, Groenland, IJsland, Kanaaleilanden, Kosovo, Liechtenstein, Macedonië, Malta, Moldavië, Montenegro, Noorwegen, Oekraïne, San Marino, Servië, Turkije, Vaticaanstad, Wit-Rusland, Zwitserland